Používá technologii služby Blogger.

Vyhledávání

MORAVA DAY 2

Druhý den Moravy je tady!

A byl tedy plný dobrodružství!

Nebudu tedy psát, že jsme den začaly snídaní... ale hned poté jsme vyjely směr Pavlov, který je od Valtic nějakých 20 km. První zastávkou byl totiž Archeopak, tedy opět zase pouze venku (tady bohužel, muzeum by mohlo být super zajímavé, ale kvůli Maye jsme nemohly), ale i tak to byla zajímavá podívaná.

Další cíl byl ale jasný, a to Děvičky! Snažily jsem se vyjet fakt brzo ráno, abychom "výstup" daly v co největším chládku. Naštěstí kopec nahoru byl i tak celý lesem, a tak jsme opravdu šly alespoň ve stínu, i když teplota vzduchu už byla dost vysoká a horko fakt fakt bylo zvlášť, když člověk leze takhle nahoru.

Zvládly jsem to ale i s Mayou a stálo to za to! Výhled super, navíc nahoře v té větší části hezky foukalo, takže se tam člověk paradoxně i osvěžil.

Cestou dolu jsme si pak daly kafíčko ve Vinařství Paulus a ještě jsme se šly mrknout na zdejší náves, kde byl ten nejkouzelnější dům.

Následně jsem ještě vyjely směr Sirotčí hrad, kam jsem odbočily špatně a lehce si zašly (fakt blondýny:D), ale nakonec jsme si to uvědomily brzo a dobelhaly se nahoru. Přímo na zříceninu bylo docela challenge jít se psem, Maya se tedy ukázala jako horolezec, ale asi 4 m jsou tam kameny a lezete tam po nich nahoru přidržující se řetěze na stěně.

Nebudu lhát, v té době už nám bylo fakt vedro, takže cesta zpět směr Lednice a ochlazení se v autě doopravdy "bodlo". V Lednici jsme pak úplně spontánně narazily na místo, kam jsem původně chtěla - Pedro's Street food truck, takže jsme si k obědu daly úplně super hot dog a následovaly zastávky jako je Apollonův Chrám, Dianin Chrám a Kolonáda Reistna.

Jediné, co jsme nezvládly byla Kaple sv. Huberta, která se nacházela kousek od Diana Chrámu, nicméně nachází se tam v lese a Maya už byla v tu chvíli docela hotová na to, tam bloudit někde po lese.

Doopravdy nechápeme, že se takové stavby na Moravě nachází, ale bylo hrozně krásný to vidět. Po Kolonádě - odkud byl docela hezký výhled na Valtice, jsme jely na ubytování, dát sprchu a trochu se opravdu zchladit a odpočinout. A následovala poslední cesta do Mikulova do bistra Drogérka na náměstí, kde jsme si daly grundle, kalamáry a krevety,  a byla to naprostá mňamka!

Nijak jsme se v Mikulově nezdržovaly, jelikož tam jsme byly už minulý rok a jely do Valtic, protože sklepy Chateau Valtice jsme měly 3 min od ubytování, sedly jsme si tam na to jejich prostranství a užily si jednu sklenku a zbytek večera. Zkrátka ideální zakončení nabitého dne.